منتديات ألجيريا نت
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

علوم اخبار وترفيه
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 طريقة جلب الأعضاء لمنتداك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
العربي
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات


|الجنس| : ذكر
|الدولةُ| :
المهنة :
|المسآهمآت| : 2778
|تاريخ التسجيل| : 26/10/2012
العمر ✿ : 19
الموقع ✿ : الجيريا سوفت
|المزآج| * : مليح

مُساهمةموضوع: طريقة جلب الأعضاء لمنتداك   الأربعاء يناير 09, 2013 1:03 am

بسم الله الرحمن الرحيم
قرأت موضوع في اقلاع سوفت فيه عضو بيسأل كيف يجلب الأعضاء لمنتداه
وخطرت ببالي فكرة
مش عارف لو كانت جيدة أو سيئه
بس قولت اجربها يمكن يكون ليها نفع
أكيد في مليون طريقة علشان تجزب وتجلب الأعضاء
وأكيد أنا معرفش المليون طريقة دي
طيب ايه العمل
أنا رأيي اننا نفكر سوا
بتهيق لي مش خسارة في أعضاء أقلاع سوفت أنك تكتب ليهم طريقة من الطرق اللي انت تعرفها
يعني كل عضو عنده طريقها يكتبها
هيبقى في 1000000 طريقة بالشكل ده
وطبعاً محدش يكتب طريقة حد كاتبها
وكلنا نجرب الطرق دي ونشوف أنهي احسن
وكل شهر نقدم هديه لأحسن فكرة
مثلاً نسجل كلنا في منتداه
وكده يعني وإن شاء الله نتوفق جميعاً
أنا أبدأ بالطريقة الأولى :
أنا رأيي أن اول طريقة هي الشكل العام للمنتدى يعني لازم يكون شكله حلو وخفيف التصفح واقسامه مش كتيره
على رأي المثل
( ما خف وزنه وثقل ثمنه )
يكون فيه مواضيع مميزة وخدمات للناس
ومثلاً الناس اللي بيعرفوا يصمموا استايلات وعندهم منتديات يعملوا خدمة يسموها صمم استايلك مجاناً أو واجهة لموقعك
وشروط التصميم التسجيل في المنتدى
ألا تقل عدد مشاركاتك عن 50 مشاركة مثلاً
وبالشكل ده هنلاقي اقبال حلو
يلا اللي بعدي بقى يكتب الفكرة التانية
اتمنى التفاعل
الموضوع كويس وممكن يبقى مميز لو مستخسرناش المعلومات اللي عندنا
وبالتوفيق وتحياتي للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
العربي
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات


|الجنس| : ذكر
|الدولةُ| :
المهنة :
|المسآهمآت| : 2778
|تاريخ التسجيل| : 26/10/2012
العمر ✿ : 19
الموقع ✿ : الجيريا سوفت
|المزآج| * : مليح

مُساهمةموضوع: رد: طريقة جلب الأعضاء لمنتداك   الأربعاء يناير 09, 2013 1:06 am

اتمن ان يعجبكوم
\
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شومارhd
مشرف
مشرف


|الجنس| : ذكر
|الدولةُ| :
المهنة :
|المسآهمآت| : 1026
|تاريخ التسجيل| : 27/10/2012
العمر ✿ : 19
الموقع ✿ : الحب خيانة
|المزآج| * : مهوش مليح اطلاقا

مُساهمةموضوع: رد: طريقة جلب الأعضاء لمنتداك   الجمعة يناير 18, 2013 10:53 pm

شكرااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://chababsouft.talk4her.com/
Salim28
عضو جديد
عضو جديد


|الجنس| : انثى
|الدولةُ| :
المهنة :
|المسآهمآت| : 20
|تاريخ التسجيل| : 26/10/2012
العمر ✿ : 15

مُساهمةموضوع: رد: طريقة جلب الأعضاء لمنتداك   الإثنين فبراير 11, 2013 9:04 am

يسلمووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
♥oussama-dz♥
المراقب العام
المراقب العام


|الجنس| : ذكر
|الدولةُ| :
المهنة :
|المسآهمآت| : 1910
|تاريخ التسجيل| : 30/10/2012
العمر ✿ : 15
الموقع ✿ : سيدي عامر
|المزآج| * : طالب

مُساهمةموضوع: رد: طريقة جلب الأعضاء لمنتداك   الإثنين فبراير 11, 2013 8:13 pm




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
طريقة جلب الأعضاء لمنتداك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ألجيريا نت :: احلى منتدى & في بي vb :: تصاميم جاهزه لمنتداك :: أكواد Css-
انتقل الى: